Ff niksen

27 maart 2018 - Trincomalee, Sri Lanka

Een luie dag vandaag. In de ochtend heerlijk bij het zwembad gezeten en op zoek geweest naar een hotel in Habarana, dat wordt onze volgende stop. We hebben de reisroute aangepast, want na twee keer door een olifantengebied te zijn gereden en ze niet gezien te hebben, willen we ze nu weleens zien. Habarana is hiervoor een gunstige plek. Maar eerst nog een paar dagen strand in Uppuveli. Smiddags zijn we naar het strand gegaan e hebben we wat gegeten bij Fernando's. Dit restaurant staat op tripadvisor goed aangeschreven, maar wij vonden het tegenvallen. De inrichting is leuk, maar het eten smakeloos. Savonds bij Rice &Curry gegeten. Gisteren hebben we hier ook gegeten. Het eten is super lekker en de mensen ontzettend aardig. Dit restaurant verdient een dikke 10.
Hier en bij Tonic's (aan het strand) heb ik de lekkerste curry gegeten. De vis met frietjes is ook erg goed. Jullie horen het al wel, luieren en eten, dat is vakantie 😂

1. Anita:
    27 maart 2018
    Ben jaloers als ik het strand zie. Geniet er maar van hoor
  2. Larry, Kim, Noa en Kiki:
    27 maart 2018
    Heeeerlijk zeg...!! Lekker genieten
    Het water liep me in mijn mond bij het zien van die hamburger 😂
  3. Leo:
    28 maart 2018
    Het is hier echt leuk. Hele vriendelijke mensen, iedereen zegt hello, zelfs als ze op de fiets passeren. ♥u 😘😘
  4. Leo:
    28 maart 2018
    Nog een paar weekjes Anita, dan mag jij ook weer
  5. Edwin Hendriks:
    28 maart 2018
    Zie het wel het is genieten