sikh tempel in Dehli

30 juni 2016 - New Delhi, India

Eerst hebben we een stadstour door Dehl met de bus gedaan. Daarna werden we gedropt bij de sikh tempel. Een mooie tempel. We moesten het hoofd bedekken met een oranje sjaaltje, de handen en de voeten wassen en toen mochten we binnen in de tempel kijken, helaas niet fotograferen. Na de bezichtiging zijn we naar de gaarkeuken bij de sikh tempel gelopen. De mensen krijgen hier gratis eten en drinken. Per dag komen er ongeveer 5000 mensen eten. Heel bijzonder om te zien. Het zijn allemaal vrijwilligers die de keuken draaiende houden. Na afloop zijn we de stad in gegaan en hebben we lekker frietjes gegeten en een koude Hoegaarden gedronken bij lord of drinks, een gezellige bar. De bus heeft ons om 4 uur weer opgehaald en naar het hotel gereden. We vertrekken vannacht om 1uur na het vliegveld en hebben de kamer tot die tijd aangehouden, kunnen we misschien een klein beetje slapen en nog ff douchen voor we terug reizen. Zo dit was het weer, nu eerst de warme kleding bovenaan in de koffer leggen, dan kunnen we daar gemakkelijk bij op schiphol. we zullen wat zon voor jullie inpakken, maar niet mopperen als er per ongeluk wat moesson bijzit. groetjes en tot morgen

1. Anita:
    30 juni 2016
    Goede reis terug
  2. W. Gorissen:
    6 juli 2016
    Hoi leo en Nettie.
    Wat heerlijk om te lezen.
    Willen jullie even contact met mij opnemen.
    Wil jullie graag persoonlijk bedanken voor het mooie cadeautje .
    Dikke knuffel wilma