dag 30, op weg naar huis

3 juli 2012 - Kuta, Indonesië

Het zit er weer bijna op. Ons visum is 30 dagen geldig, dus vandaag moeten we Indonesie verlaten. We hebben een fijne vakantie gehad en hebben veel leuke en mooie dingen gezien, waar we nog lang van kunnen nagenieten. Vanochtend hebben we de reistassen ingepakt en zijn daarna og een paar uurtjes aan het zwembad gaan liggen. We vliegen om half 6 van Denpasar naar Singapore en vervolgens om 23.55 uur (alles er uit gehaald wat er in zit haha) van Singapore naar Amsterdam. We zien jullie weer snel, en voor wie met vakantie gaat voordat wij hun zien : fijne vakantie en geniet er van. Groetjes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. L.Kosses:
    11 juli 2012
    Beste mensen ik heb genoten van uw fotos wij hebben de zelfde reis gemaakt maar dan met een stel caravan vrienden en een prive reisleider die daar tot z`n negentien jaar had gewoond een fantastische belevenis op Bali zal het nooit vergeten en dan die optocht met al dat fruit op hun hoofd en die offers die ze elke dag brengen.Ik hoop dat u er nog lang van kunt genieten en bedankt voor de fotos die u heeft geplaatst