de bathjes opmaken

1 mei 2017 - Bangkok, Thailand

Op onze laatste dag in Bangkok nemen we de Chao Phraya toeristenboot om uit te waaien. Het is een hop on hop off boot, dus kun je bij de diverse pieren in- en uitstappen. We lopen over de markt in Chinatown, ja die laatste bathjes moeten op hé. Tegen twee uur gaan we terug naar Khaosan, ff wat drinken en afkoelen. Het is vandaag goed warm
Straks gaan we de reistassen inpakken, want we vliegen vannacht om 2 uur via Abu Dhabi naar Amsterdam. De kamer hebben we kunnen aanhouden tot vanavond laat, zodat we nog even kunnen douchen en frisse kleding kunnen aantrekken voordat we naar het vliegveld gaan. Het was weer een mooie reis, waarbij we speciale dingen hebben gezien. Dat wordt straks vast wel weer een mooi fotoboek. Groetjes allemaal en al snel weer tot ziens

1. Edwin Hendriks:
    1 mei 2017
    Wat gaat de tijd snel al weer richting huis. Met hop op de boot ik ik ook toen gedaan wij hebben toen zwart gevaren niemand om afte rekenen.
  2. Jan en Mirjam:
    1 mei 2017
    Een hele goede terugreis!! Leuk dat ik ook heb mogen meegenieten van jullie schitterende reis.
  3. Anita:
    1 mei 2017
    Goede reis terug en ik hoor de verhalen wel op het werk. Ook je fotoboek zie ik graag tegemoet.