Naar de Nine Arch Bridge bij Ella

5 april 2018 - Ella, Sri Lanka

Vanmiddag willen we graag naar de Nine Arch Bridge gaan kijken. Volgens de eigenaar van het hotel is het ongeveer een km lopen bergaf. Die km is of hemelsbreed of we hebben de verkeerde weg genomen. Heel erg ver was het nou ook weer niet en we hebben de bordjes gevolgd, maar op een gegeven moment komen we bij een pad dat bergafwaarts gaat
. Het pad is zo smal dat er soms maar plaats is om 1voet weg te zetten
.Naast het pad is een afgrond. Het is niet gemakkelijk om af te dalen want het is erg stijl en ongelijk, met soms flinke "treden". Niet van een trap, maar ontstaan doordat mensen er over gelopen hebben. Eindelijk komen we beneden bij de brug aan. Nog een half uurtje en dan moet de trein voorbij komen. Ff wachten, nog ff wachten... Het begint te regenen en gelukkig kunnen we samen met anderen die hier naar toe zijn gekomen, schuilen onder een afdak. Na anderhalf uur wachten komt dan eindelijk de trein en in no time is hij over de brug. Ondanks de regen best een mooi gezicht. Gelukkig staan er tuktuks klaar om terug naar Ella te gaan, 6,5km, weer langs een smalle weg langs de afgrond. Pff alweer een klein avontuur achter de rug. Tijd om op te warmen met een lekkere americano bij Chill restaurant. Straks een heerlijke lumprais eten dit is rijst met kip vlees en 10 verschillende currys in een bananenblad. Jammie
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Harry:
    Gaaf zeg!!!
  2. J.M.P. Rombouts:
    5 april 2018
    toch het verkeerde pad genomen?
  3. Leo:
    5 april 2018
    Ja, jullie staat een leuke reis te wachten