24 t/m 26 mei We bakken ze bruin

26 mei 2013 - Hoi An, Vietnam

Deze week in Hoi An brengen we voornamenlijk door aan het strand. Lekker relaxen, lekker eten en op tijd keren om niet te verbranden. Gelukkig staat er een windje en is het in de schaduw goed uit te houden. Verkoopster komen met allerlei handelswaar langs. Ze zijn stuk voor stuk vriendelijk en maken graag een praatje om zodoende hun Engels te oefenen. Het is ook vaak lachen want ze houden er van om grapjes te maken. Tegen 16.00 uur gaan we dan terug naar het hotel om te douchen of nog even in het zwembad te springen, dan een lekker bakkie koffie en tijd om een restaurantje te zoeken. Wat een leven hé.
Dinsdag vliegen we naar Hanoi waar we nog 4 nachtjes blijven en dan zit deze vakantie er weer op. Omdat we nu alleen maar aan het luieren zijn zullen we pas weer in Hanoi een reisverhaaltje schrijven (om nou iedere dag bij jullie in te wrijven dat we het zo lekker hebben aan het srand is ook niet eerlijk haha) groetjes

1. J.M.P. Rombouts:
    26 mei 2013
    Nou het is wel te zien dat jullie je nergens druk om maken ,
    het weer is goed, lekker luieren ,zou zo jaloers op jullie worden ,maar dat doen we niet ,geniet er maar van want het zo maar weer voorbij.
  2. Larry, Kim, Noa en Kiki:
    26 mei 2013
    Potverdepotver, wij zijn wel jaloers...!!!!
  3. Robin:
    28 mei 2013
    Goeiemolgen, ik wil glaag een bestelling plaatsen.

Glaag 1 nummel 36 vietnamese loempias.
    1 maal nummel 18 chinese tomatensoep.
    En 1 maal nummel 148, hannoi speciaal met kip en lijst. En klein beetje kloepoek.