dag 1

4 juni 2012 - Medan, Indonesië

Hallo allemaal. We zijn vanochtend aangekomen in medan. Het is 28gr. En afwisselend zonnig en bewolkt. We hebben eerst een paar uurtjes bijgeslapen en daarna een lekkere nasi met sate gegeten. Het is hier voornamelijk moslim en in het hotel hebben ze geen bier of andere alcoholische drank. In sommige restaurantjes is een bintang wel te krijgen, wel zo lekker als het zo warm is. Slechts een enkeling spreekt engels, dus dat is een beetje behelpen. Met het beetje bahasa dat wij kunnen spreken komen we er meestal wel aan uit. Het is hier 6 uur later. Medan is een drukke stad, veel verkeer, getoeter en lawaai. Ff wennen dus. Morgenochtend om 7 uur vliegen we naar Nias. We hebben inmiddels een kamer geboekt bij Shady palm beach, een losman (hotels zijn er niet) die een package aanbiedt, incl. Maaltijden en drinken. All inclusive dus hihi. We zullen zien wat het is. Nu op tijd naar bed, want we moeten morgen dus vroeg uit de veren. Groetjes xxx

1. Edwin Hendriks:
    4 juni 2012
    Leuk dat jullie daar zijn ome leo en tante Netty.

Bij ons peter is een Dochter vannacht geboren naam Mirre.
    ik zal jullie op de voet volgen wel zo makkelijk een blog.
    veel plezier daar geniet ervan we zullen de foto's wel zien die jullie kunnen uploaden.

grtjs vanuit Rucphen.
  2. Robin:
    4 juni 2012
    Wat een heerlijke rust zeg dat jullie nu weg zijn. Kunnen wij ook even bjikomen whahaha (geintje).
    Hier gaat alles goed. Las vanmorgen aardbeving in indonesie. treffen jullie uiteraard weer. Maar volgens mij was ie redelijk ver van jullie vandaan. Morgen gaat kaylee naar de kno arts. (zou het dan toch nog goed komen met haar?) haha

En die kleine van peer & vanessa is echt een knapperd!! kan helaas geen foto uploaden.

grtjes en tot horenz xxx
  3. Robin:
    5 juni 2012
    vandaag is kaylee voor de oren geweest en het is raar maar waar!! ZE KAN LUISTEREN whaha.

jay zit op de praatstoel en duimt sinds vandaag. djaena van rosita is vandaag op de koffie geweest. we hadden de twee samen in de box gelegd en ze hadden de grootste lol samen. ze deden veel lachen naar elkaar. echt heel schattig.

Nou dit was het weer. grtjes daar en veel plezier.

xxx
  4. Edwin Hendriks:
    7 juni 2012
    Kim vandaag 3 maal de alp op gefietst.