dag 26, Kuta

29 juni 2012 - Kuta, Indonesië

Vandaag schijnt de zon weer volop. We hebben de airco op 25 gr staan en dat voelt erg koud aan, we integreren dus goed haha. Vanochtend eerst lekker gezwommen en in de zon gelegen. Daarna naar de tempel gegaan voor de laatste dag van de meerdaagse tempelceremonie. Het was weer supermooi om te zien. Hoewel we vooral de kleinkinderen missen, willen we eigenlijk nog niet aftellen : we hebben het zo goed naar ons zin, maar het stapeltje bonnetjes voor het ontbijt begint al aardig dun te worden.nog 5 nachtjes en dan zijn we weer op Nederlandse bodem. We lazen in bndestem dat jullie ook goed weer hebben. Hopelijk houdt dat nog even aan dan is het niet zo koud als we aankomen, jullie kunnen toch best nog een paar dagen pufen van de warmte? Haha

1. Renate:
    Een hele goed dag.
    Ook wij tellen de dagen hier af en de kleinkinderen al zeer zeker die missen jullie heel erg.
    Met de warmte valt het nu wel mee hier. Gisteren was echt echt een dag om je kleding uit te zweten. Nu is het stuk minder benauwd maar wel aangenaam om uit te houden.
    Ik denk dat het voor jullie wel koud zal zijn en het verschil met daar dan heel groot is. Maar dat mag de pret niet drukken. Jullie hebben ons en jay nu wel nieuwsgierig gemaakt naar het cadeautje voor jay. Maar wij gaan jullie nu ook even pesten want jay heeft namelijk ook een super cadeautje voor jullie als jullie terug zijn hahahah. Wij aan het gissen dan jullie ook he hahahah. Ik zou zeggen geniet er nog lekker van en we zien jullie snel xxx
  2. Edwin Hendriks:
    29 juni 2012
    Goh wat gaat het snel zeg jullie vakantie van dag een naar 26 gaat in een versnelling.ben benieuwd naar alle foto's grtjs edwin
  3. Larry, Kim, Noa en Kiki:
    Hallo vakantiegangers,

Het weer schommeld hier nogal.. Maar de temperatuur is wel goed, beetje plakkerig dat is iets minder... Ik Hen Noa vertelt dat ze net zulke slippers krijgt als oma Nettie.... Huilen joh... Nou kunnen ze niet mee op vakantie...hihi Ze is er nu al blij mee.. Geniet er nog een paar dagen van!! Na de vakantie komen we snel langs, dit is wel erg lang he?? Dikke kus van ons..