dag 27, een dagje strand

30 juni 2012 - Kuta, Indonesië

We hebben zojuist een smsje gekregen dat gisteren het zusje van Levi is geboren. Tof hoor Levi, nu ben je al 2 keer een grote broer. Ik denk dat het een lief zusje is, heb ik dat goed geraden?
Vandaag hebben we heerlijk aan het strand gelegen, lekker niets doen en Netty's voet even rust geven, want er zit een blaar onder haar voet : verbrand aan de gloeiend hete trotoirtegels op de boulevard. Haar slipper was onderweg stuk gegaan en ze wilde even nieuwe gaan kopen op het marktje. Op blote voeten, want zo loopt de lokale bevolking toch ook. Ja alleen heeft zij niet zo'n dikke laag eelt onder haar voeten haha. Maar het valt allemaal mee hoor, alleen een blaar en het doet geen pijn. Lekker fruit gekocht, smaakt toch lekkerder dan in Nederland en de rest van de dag lekker luieren. Wat een leven he.

1. Robin:
    30 juni 2012
    Aloha, hier ist 24 grd! Lekker. Vandaag gingen we kijken voor een broek voor mij (robin). Uiteindelijk heb ik nils en zijn alle kinderen helemaal aangekleed whaha. Ook line en mirre hebben we iets leuks gehaald. We hebben eftelingkaartjes en gaan binnenkort een dagje (b)efteling doen. Bij jullie is het nu 22:10 uur. Morgen de laatste dag en dan alweer op de terugreis. Wij gaan vandaag thuis beetje wokken en rosita komt met de kleine gezellig eten. Nou tot snel op het station ;). Grtjes xxx