Wakker geschud

16 juli 2019 - Ubud, Indonesië

Vanochtend om 08.18 uur schudde de grond aardig hier in Ubud. Op Nusa Dua, in zuid Bali was een aardbeving van 6.0. Het duurde een minuutje.  Wel een rare gewaarwording als je op je terras aan de koffie zit.  Je weet meteen wat er aan de hand is. De ramen trilde, maar er is hier geen schade.  Vanochtend zijn we weer naar de markt geweest om nog wat te shoppen. Kim heeft het afdingen al goed onder de knie,  nog even en ze krijgt geld bij haha 😂 😂. Toen we terug kwamen bij het hotel bleek dat een oud collega van Larry zojuist met vrouw en kinderen was aangekomen.  Leuk voor de kids om samen te spelen en zwemmen.  Verder een rustige dag met zon, lekker eten en drinken.  Er staat de laatste dagen wel wat wind en soms is het frisjes. Dit is zelfs het eerste jaar dat we onder een deken slapen. Overdag schijnt de zon en af en toe een wolkje. Wel warm zo'n 29gr.

​​​

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Edwin Hendriks:
    16 juli 2019
    Zag het op het nieuws dat er een aardbeving was wel even schrikken denk om zoiets mee te maken
  2. J.M.P. Rombouts:
    16 juli 2019
    Ja dat was best wel even schrikken denk ik,
    gelukkig is het allemaal goed afgelopen en kunnen jullie de vakantie hopelijk zonder zorgen verder vieren.Als ik zo de foto s zie is Kiki ook nergens bang voor he,zijn allemaal wel mooie foto s,doe iedereen de groeten en geniet er allemaal nog van.gr.