Naar Nusa Lembonang

18 juli 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

Na het ontbijt zijn we naar Sanur gereden om daar op de boot te stappen naar Lembongan.  De bagage wordt door dragers in de boot geladen.  Ook Kiki werd door een van de mannen opgetild en naar de boot gebracht.  Wij moesten nadat we de slippers in een plastic krat hadden gelegd, een stukje door het water lopen en in de boot klimmen. Er waren flinke golven zodat we nat waren voordat we aan boord konden.  Na een half uur varen meerden we aan bij mushroombay op Nusa_Lembongan.  weer een stukje door het water en de bagage werd uitgeladen.  de chauffeur die ons naar dream beach huts brengt stond op ons te wachten.  We hebben twee hutjes naast elkaar met uitzicht op zee.  Omdat er geen familiehut beschikbaar is hebben we ieder een tweepersoons hut met een extra bed.  Een beetje krap,  maar te doen voor drie nachtjes.  Het is bewolkt en er staat veel wind.  Frisjes dus.  Af en toe komt de zon er door en dan is het heerlijk.  Na de lunch zijn we naar devils tears gelopen.  In deze baai kletsen de golven op de rotsen waardoor het water omhoog spat.  de rots is door de golven uitgehold en als er een golf ingaat dan komt een stroom waternevel naar buiten.  Prachtig om te zien.  Nu nog hopen op zon dat maakt het nog gezelliger.