naar Yogjakarta

24 oktober 2015 - Jogjakarta, Indonesië

Vanochtend zijn we vanuit jakarta naar yogjakarta gevlogen, een vlucht van een uurtje. Met de taxi zijn we naar dutaguesthouse gegaan, reistassen in de kamer gezet en eerst wat gaan drinken en eten. In de straat van het gh wordt overal gebouwd en is het rommelig. We besluiten om bij duta hotel, dat een straat verder ligt te gaan kijken of we kunnen upgraden. Beide hotels zijn immers van dezelfde eigenaar en de straat waar het hotel ligt is gezelliger. Ze hebben een kamer vrij economic, waar we zonder bij te betalen in kunnen maar met een beetje pingelen (zijn we inmiddels goed in) kunnen we een luxe kamer krijgen zonder veel bij te hoeven betalen. De reistassen worden opgehaald en al snel liggen we in het zwembad.lekker hoor even afkoelen. Nu begint het vakantiegevoel weer te komen.

Foto’s