Van Sengigi naar Ubud

8 november 2015 - Ubud, Indonesië

Vanmiddag om 12.30 uur zijn we met de snelle boot overgestoken naar Ubud. De tocht duurde 1,5 uur. Dat is een heel verschil met de ferry want die doet er 5 uur over.het was er druk bij de boot want er wordt nog steeds niet gevlogen vanaf vliegveld Praya op Lombok. Iedereen die dus van Lombok weg gaat moet met de boot. De boot voer dwars op de golven en af e toe was het wat bumper. Wij zaten aan de goede kant in de boot en konden de raampjes open laten. Als we aan de andere kant hadden gezeten waren we kletsnat geworden zelfs met gesloten ramen kwam daar water naar binnen. Bij de haven in Padangbai stond een bus te wachten voor ons vervoer naar Ubud
De meeste mensen gingen naar Kuta en omdat wij de enigen waren die naar Ubud gingen moesten we na een kort ritje overstappen in een minibusje. Het was weer een paar uurtjes reizen, maar wel leuk en we hebben ook een paar vliegvissen gezien. We zitten nu in Sayong house, midden in het centrum van Ubud
de tassen weggezet en op naar Nomad restaurant voor Bali tapas, jammie

Foto’s