rozengeur en maneschijn

23 juni 2016 - Pushkar, India

Vandaag stond een bezoek aan een rozenkwekerij op het programma. De rozen waren uitgebloeid en het enige wat we zagen was een berg rozenblaadjes en een paar distileerketels. Verder was het een gewone plantenkwekerij. Daarna zijn we gaan shoppen op de markt, spotgoedkoop. Eigenlijk zouden we de Brahmatempel bezoeken, maar er waren veel trappen en je mocht geen foto's maken. Sommige, waaronder wij hebben dit maar overgeslagen en zijn lekker de markt op gegaan. S middags lekker gezwommen. Er kwam een muziekgroep met danser optreden bij het zwembad een gezellige boel. Om 5 uur zijn we naar lake pushkar gegaan. Daar zitten (zogenaamde) heilige mannen die je willen zegenen (en geld aftroggelen) nou niet bij ons dus. Op weg terug naar de bus konden we zand happen, want er kwam een zandstorm langs. Hebben we dat ook weer eens meegemaakt. Gelukkig begon het te regenen en was de storm snel voorbij. In het hotel weer lekker gesmuld en voor straks lekker gaan slapen. Morgen gaan we naar Jaipur. Groetjes allemaal