De Taj Mahal

29 juni 2016 - Gurgaon, India

Vanochtend zijn we om 5uur naar de Taj Mahal gegaan, een wandeling van vijf minuten. We waren mooi op tijd voor de zonsopgang en hadden daardoor een mooie lichtinval voor de foto's. Het was zo vroeg in de ochtend ook nog niet druk en de temperatuur was prima. Het is een prachtig marmeren gedenkmonument, dat de mungul keizer Shah Jahan uit liefde heeft laten bouwen voor zijn vrouw. Beiden liggen hier begraven. Om 7 uur zijn we terug gegaan naar het hotel voor een ontbijt, dat ging er wel in. Vervolgens ff opfrissen en met de bus naar Agra fort. Ook dit gebouw is weer prachtig (foto's volgen nog) inmiddels is het weer behoorlijk warm geworden en na de lunch rijden we, heerlijk in de airco naar Gurgaon. Nog een nachtje in het hotel en morgen een stadstour door Dehli. En dan zit het er weer op, want vrijdagochtend om half vijf vliegen we naar Abu Dhabi. Het was een prachtige reis, we hebben veel mooie dingen gezien en veel aardige mensen ontmoet. Een keertje India vinden wij echter wel genoeg, we hebben het prima naar de zin gehad en zoals gezegd was het een prachtige reis, maar we weten inmiddels waar India voor staat: I Never Do It Again

1. Edwin Hendriks:
    29 juni 2016
    Gaaf zeg ook wel veel mooie dingen daar in India.