Fotoshoot

12 april 2014 - Kuta, Indonesië

Toen we een paar dagen geleden incheckten bij Bakungs Sari kregen we een voucher om een gratis foto te laten maken. Gisteren hebben we met de fofograaf afgesproken dat we om 17,45 uur op het strand zouden zijjn. We hadden verwacht dat er 1 foto gemaakt zou worden maar het werd een hele fotoshoot. Was erg leuk. Vanochtend de foto's gezien en op sd card laten zetten. We kregen ook nog 2 afdrukken mee. Inmiddels zijn we al een beetje begonnen met het afronden van de vakantie. De was is gedaan en zit gestreken in plastic verpakt. Dat kan thuis zo de kast in. We hebben ingecheckt voor onze vlucht morgen naar Jakarta. Daar dan nog 1 nachtje en dan vliegen we weer naar huis. Ook wel weer fijn want we missen de kinderen en kleinkinderen toch wel. Xxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Edwin Hendriks:
    12 april 2014
    Wat gaat de tijd snel alweer bijna op de weg terug nog veel plezier en veilige vlucht
  2. Larry, Kim, Noa en Kiki:
    12 april 2014
    Dat gaat indd snel... De kindjes en wij ook natuurlijk zullen blij zijn als jullie weer thuis zijn.... !!
  3. Edwin Hendriks:
    13 april 2014
    Hevige regenval in Binaria in Lovina deze morgen
  4. Anita:
    13 april 2014
    wat vliegt de tijd zeg, alvast een goede reis terug