Jaipur

26 juni 2016 - Jaipur, India

Even een samenvatting van gisteren en vandaag, want gisteren viel de wifi steeds uit, dus vandaag een nieuwe poging. Telefoon- en wifiverbinding is een ramp hier. Gisteren zijn we vroeg in de ochtend naar het Amber fort geweest. Een mooi fort met veel gangetjes en trappen. Naast het fort liggen nog 2 andere forten. Op weg naar het fort kwamen we langs het paleis der winden. Hier kun je niet naar binnen, het heeft een hele mooie gevel. Na de lunch zijn we terug naar het hotel gereden en hebben de middag in het zwembad doorgebracht. Vanochtend zijn we om 7 uur naar de tempel van vishnu en lahksi gereden. Hoewel je binnen geen foto's mag maken liep iedereen flink te fotograferen, tja als de beveiliging niet oplet....vervolgens zijn we naar een astrologisch observatorium geweest, mooi om te zien hoe ze vroeger de tijd berekenden en de sterrenbeelden. Tegenover het observatorium ligt het stadspaleis, ook weer een mooi gebouw met Indiase lijfwachten, die wel een tip willen als je een foto maakt. Daarna een beetje geshopt en inmiddels zijn we weer terug in het hotel. Lekker ff zwemmen.