naar het fort in Bikaner

19 juni 2016 - Bikaner, India

Vanochtend zijn we naar Junargarh fort in Bikaner gegaan. Een fort uit 1500 met prachtige decoraties. We hebben een rondleiding gehad van 2,5 uur. Het was weer bloedheet, maar zeker de moeite waard. Daarna zijn we terug naar het hotel gereden voor de lunch. Het Indiase buffet bevalt goed, maar na de vakantie zal ik wel even geen kerrie kip, rijst of daal maken haha. De knie van Leo was weer flink dik, er zat veel vocht in. Gelukkig hebben we en een arts en een sportmasseuse in de groep. Wilma, de sportmasseuse heeft de lymphe van Leo geactiveerd zodat het vocht verdwijnt. Hij had vrijwel meteen minder last. Laat in de middag zijn we naar een onderzoekcentrum voor kamelen geweest, hier was ook een kamelenfokkerij. Leuk om te zien, maar veel te warm. Dus nu even bij de airco in het hotel en zodadelijk aanschuiven aan het buffet, jammie. Hier in Bikaner merk je dat je niet zo ver van de grens met Pakistan zit, er zijn diverse bewaakte poorten die de omgeving afsluiten en meerdere kazernes. Af en toe zie je een drone vliegen die de omgeving in de gaten houdt. Tje wat zijn die dingen groot zeg, net een kleine helikopter. Morgen hebben we weer een lange rit van 7 uur naar Jodphur voor de boeg. Dus vanavond vroeg onder de wol, nou ja een katoenen lakentje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade