negombo

22 maart 2018 - Negombo, Sri Lanka

Gisteren om kwart over elf zijn we geland op Bandariyake airport in Sri Lanka. We hadden een prima vlucht en dus een half uurtje vroeger dan gepland in Sri Lanka. Bij de immigratie ging het ook vlotjes en de man gaf ons een dagje extra voor het verlopen van de visum. Toen op zoek naar de chauffeur die ons naar het hotel zou brengen. Helaas onze naam stond niet op de bordjes die de chauffeurs omhoog hielden. Nog eens gecheckt, maar nee hoor niemand. Dan eerst maar even pinnen, misschien is hij nog onderweg. Inmiddels geld op zak, maar geen chauffeur te bekennen, dus met de taxi gegaan. Deze chauffeur reed in een keer naar het hotel (dat wil ook wel eens anders zijn). Vanochtend na het ontbijt zijn we naar het strand gelopen. De vissers waren de vangst aan het binnen halen, veel kleine sardientjes. Op de vismarkt aan het strand verkopen ze grotere vissen. Het is leuk om te zien wat voor soorten er hier liggen. Ze ruiken niet, ze zijn net gevangen en dus super vers. We lopen nog wat verder, maar doordat het zo warm is 31 g. pakken we een tuktuk naar het hotel, ff in de airco bijkomen. smiddags hebben we lekker gegeten bij fish hut, geen vis, maar kip haha. Smaakte prima. Daarna bij een reisbureautje vervoer geregeld voor morgen, want dan gaan we naar Anuradhapura. Verder doen we vandaag niet veel eerst maar eens goed acclimatiseren.

1. Edwin Hendriks:
    22 maart 2018
    Veel plezier daar geniet van de vakantie ik lees wel jullie mooie verhalen
  2. Harry:
    22 maart 2018
    Jullie gaan goed!!! Veul plezier.
  3. J.M.P. Rombouts:
    22 maart 2018
    veel plezier en nog een fijne vakantie.
  4. Renate:
    22 maart 2018
    Zijn indd veel visjes maar dan toch aan de kip gaan 🤔 geniet ze daar
    Groetjes Robin Renate en de kids
  5. Jan en Mirjam:
    Fijne vakantie!! Geniet ervan😘
  6. Larry, Kim, Noa en Kiki:
    22 maart 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.. 31C heerlijk, ben jaloers.. geniet ervan!!